Iskanje (2. del)

Zato sva med potrpežljivim čakanjem na obljubljeno Fiesto vsak dan prečesala oglase in iskala primeren avtomobil. 

In oglasov je bilo ogromno. Po nekaj tednih sva oba poznala že veliko primerne avtomobile na internetu. Iskala sva tudi nekaj ne tako pogosto uporabljenega na Mongol Rally-ju. A včasih se je potrebno tudi prilagoditi. Mateja je namreč našla primeren avtomobil. Poceni, majhen, z malo opreme in z majhnim motorjem. Slutite, kje bi lahko bila težava?  

Prvi ogled

Slika je simbolična.
Nissan Micra K11 By Thomas doerfer – Own work, CC BY-SA 3.0, Link

Šlo je za Nissan Micro K11. Eden pogostejših avtomobilov na rally-ju in eden bolj zanesljivih. A obstajajo tudi slabši avtomobili, zato sva se odločila za ogled. Na papirju je vozilo zvenelo odlično. Dobro ohranjeno, redno servisirano in v splošnem dobrem stanju. Barva je bila še na karoseriji, tudi vozno je bilo.  

Ko sva prišla na lokacijo, sva z nestrpnostjo čakala prodajalčev prihod. In res se kaj kmalu izza vogala pripelje mahna Micra. Od daleč je zgledala popolna. In presenetljivo ne tako zelo majhna. No, pobliže pa so se začele kazati napake. Predvsem me je presenetila svetloba. Kar običajno ni težava, le da je tukaj nakazovala na luknje, kjer jih naj ne bi bilo. Med pregledom sva odkrila rjo. 

Skoraj eno leto pred začetkom je bilo to odkritje dovolj, da se nisva odločila za nakup. Odkrila sva še mnogo drugih mehanskih napak. Te bi za odpravo zahtevale kar zajeten kupčkek trenutno veljavne valute.  

Pa še vožnja po parkirišču ni bila nič posebnega.  

Ne rečem, bil je avto. A ni bil avto, ki bi ga kupil brez premisleka. Ni bilo vozilo, ki bi naju prevzelo. 

Dnevi in tedni pa so kar tekli. Izgledalo je, kot da Fieste ne bova dobila tako zelo hitro. Eno sva celo za las zamudila. In to je bila še ena težava. Težko cele dneve posvetiva iskanju avtomobila in klicanju raznih prodajalcev. Če pa se na internetih že pojavi dobro in poceni vozilo, pa se tudi izredno hitro proda. 

Maruti

No, v vsem tem času se je pojavila ena izjema, ki se je prodajala za malo denarja, po spominu le okoli 180€. Vozilo je bilo majhno, ekonomično in dokaj redko. Namreč, imelo je klimo. To pa je bilo hkrati prvo vozilo s klimo, ki ga Mateja ni želela.  

Menim, da je bila težava predvsem v tem, da ima to vozilo prostora toliko, da so noge voznika in sovoznika hkrati tudi zmečkljiva cona. Če bi se v njem lahko peljajo veliko ljudi, pa bi izgledal kot klovnovski avto. Le v rumeno bi ga morala prebarvati. Šlo je za Maruti 800. 

Maruti 800 By Simrandeep CHAMAK – Own work, CC BY-SA 4.0, Link

Glede prostornosti sem se strinjal z Matejinimi pomisleki. Po drugi strani pa mi je bila ideja and potovanjem s to škatlo za čevlje tudi všeč. Matejini pomisleki pa so tokrat prevesili tehtnico. Nakup se ni zgodil 

Med iskanjem sem se spomnil še ene stvari. Tehnični pregled. Starejši avtomobili lahko zahtevajo veliko truda, da jih naše organizacije spustijo na cesto še za eno leto. No, starejši avtomobili in pa tisti, ki se prodajajo. Zato je bila ena od želja tudi ta, da bi imel avto tehnični pregled veljaven še kakšen mesec po povratku. 

A to je bila najmanjša težava. Med mnogimi oglasi še vedno nisva zagledala vozila, ki bi nama bilo všeč. Vozila, kjer za nakup ne bi potrebovala premisleka. Vozila, ki bi naju takoj prevzelo. 

Dolgo je kazalo, da bova zelo težko dobila kakršnokoli vozilo po najinih željah. Predvsem proračun je takoj izključil veliko večino avtomobilov. 

A na Mongol Rally res ne moreva iti brez avtomobila. 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑