Romunija

Dopoldne naju je čakal zmenek z mehanikom. Pogonski gredi so dobili, dogovorili pa smo se še za menjavo prednjih amortizerjev. Oba sva imela s seboj, saj pred odhodom enostavno ni bilo časa.

Delo na Pierru se je začelo. Najprej je mehanik izpustil olje iz menjalnika, nato je odvijačil vse potrebne dele vpetja in odstranil pogonski gredi. Hitro je začel odstranjevati še prednje vzmetenje.

Kaj kmalu je bila delavnica polna delov, vijakov in škatel. Celoten postopek sva skrbno nadzorovala. Delo je teklo, le trajalo je. Veliko težavo mu je namreč predstavljalo sestavljanje vzmetenja.

Ko sva opazovala mehanika pri delu sva se pogovarjala o mnogih stvareh. O načrtu, predvideni poti, pa o Pierru in denarju.

NLB Pay

Na potovanju je denar ena tistih stvari, ki je zelo pomembna. Vse načrte in načrtovane izdatke lahko kaj hitro spremenijo nepričakovani dogodki. Nepričakovani zapleti. Oba skrbno paziva na kartice in na gotovino, ki jo nosiva s seboj. Vseeno pa sva se strinjala, da je dandanes za popotnike zares lepo poskrbljeno. Kolikokrat sva že slišala, da so nekomu pri plačilu zlorabili kartico. Ali pa so imeli veliko težav s povišanjem limita. Ali pa še huje, da so imeli vključeno blokado plačevanja v tujini.

Na srečo nama je z NLB Pay vse na dosegu roke. Tako lahko kar s telefonom prilagajava nastavitve. Če kartice ne najdeva, lahko kar z aplikacijo onemogočiva dvige na bankomatih, spletne nakupe ali nakupe v tujini. Ali pa jo kar zakleneva. Tako lahko res hitro odreagirava na neprijetno situacijo, ki bi drugače zahtevala veliko več dela, v skrajnem primeru pa celo preklic kartice. Kar bi bilo zelo neprijetno, sploh, če bi jo kmalu našla. Z NLB Pay pa to sploh ni težava, saj lahko vse funkcionalnosti hitro in preprosto omogočiva. In če se slučajno zgodi, da na kreditni kartici potrebujeva višji limit, lahko to narediva kar prek video klica.

Opazila sva, da je mehanik počasi zaključeval z delom. Delavnica je postajala vse bolj in bolj pospravljena. Pierre pa je bil bolj in bolj sestavljen. Veselila sva se odhoda. A pred tem sva morala delo in dele tudi plačati.

Na srečo nama za to ni potrebno iz žepov izvleči denarnice. Le mobilni telefon potrebujeva. In pa nameščeno aplikacijo NLB Pay. S tem je plačevanje še bolj varno, saj morebitni nepridiprav ne more niti poskusiti narediti skimminga. Pa plačilo zgleda veliko bolj kul.

Popravilo

Popravljen Pierre je bil veliko srečnejši. Na hitro naju je popeljal po nakupih. Mateja je šla v trgovino, jaz pa sem občudoval opravljeno delo. In hitro opazil težavo. Mehanik je namreč narobe obrnil matici, ki se privijačina na pogonski gredi. Fino. Upal sem samo, da je ostalo delo opravil pravilno. Odpeljala sva se do naslednje trgovine. Kupil sem gedoro ustrezne velikosti. In pa veliko kladivo. Na parkirišču sem pravilno privijačil obe matici.

Ura pa se je že bližala večeru. Odhitela sva proti Transfagarasanu. In cesta je zares lepa. Kar poleteli smo čez vse ovinke. No, morda ne poleteli, a Pierre se je držal presenetljivo dobro. Uživala sva v razgledih, srečala sva tudi tri medvede.

Vmes ša sva ugotavljala, da bova do prenočišča ponovno prispela sredi noči. V eni od vasi pod Transfagarasanom sva našla kamp. V temi sva postavila šotora, nekaj pojedla in se odpravila spat.

Zjutraj sva nadaljevala pot proti Turčiji, prevoziti pa sva morala še celo Bolgarijo.

Ker je Pierre deloval brezhibno, je bila pot prijetna, ceste pa tekoče. Bolgariji nisva posvetila veliko pozornosti. Prespala sva ob morju, rezervacija prostora za šotora pa je potekala v kombinaciji mnogih jezikov. Še največ pa je bilo gestikuliranja.

Že naslednji dan pa naju je čakalo prečkanje meje v Turčijo. Kjer se je začenjal zabavnejši del Mongol Rally-ja. Če je sploh še lahko zabavnejši.

Comments are closed.

Proudly powered by WordPress | Theme: Baskerville 2 by Anders Noren.

Up ↑